• Oh ja das haben wir doch alle vermisst......vielleicht wird er ja der neue von L.A. ;D

  • Nach 13 Saison verlässt Center Olin Kreutz die Chicago Bears, dafür kommt Chris Spencer als Ersatz von den Seattle Seahawks.
    Schade schade, aber scheinbar konnten sich Kreutz und die Bears nicht auf einen weiteren Vertrag einigen.


  • Ich sags ja immer. Die Jungs von Sankt Pauli sollen sich nicht so anpissen ;D

    :vogelzeigen: So geht Huhn heute ! :vogelzeigen:

  • Bears ins Weiße Haus



    "Besser spät als nie!"
    So was ähnliches wird sich die Meistermannschaft der Chicago Bears aus
    der Saison 85/86 denken. 25 Jahre nach ihrem Super-Bowl-Triumph werden
    die Spieler laut "ESPN"-Informationen endlich ins Weiße Haus eingeladen.
    Die
    traditionelle Ehrung fiel damals wegen eines Space-Shuttle-Unglücks,
    bei dem alle sieben Astronauten starben, ins Wasser. Zwei Tage zuvor
    schlug Chicago im Super Bowl XX die New England Patriots deutlich mit
    46:10.
    http://www.spox.com/de/sport/u…mert-plaxico-burress.html
    :applaus:

  • Klar das das einem Präsidenten aus Illinois wichtig ist. :D

    Your fans could build a thousand bridges, but if one eats horseshit, you’re not know as bridge builders. You're shit eaters.

  • Former Ravens player found dead at 40 (weblogs.baltimoresun.com)
    Former Ravens player Orlando Brown has been found dead in his downtown Baltimore home, officials and the team said. He was 40. Ravens coach John Harbaugh announced Brown's death at the beginning of his news conference with reporters on Friday afternoon. City police and fire officials confirmed that they were at the player's home at the Harborview complex in South Baltimore.


    Orlando Brown (Wikipedia)


    R.I.P.

  • Irgendwie glaub ich erst an ein LA Team wenn ich es spielen sehe, vorher beschäftigt mich das Thema nich. Dafür iss das zu oft schon hochgekommen.

    Your fans could build a thousand bridges, but if one eats horseshit, you’re not know as bridge builders. You're shit eaters.

  • Mercedes Benz has Superdome deal done (ESPN.com)
    NEW ORLEANS -- The home of the New Orleans Saints and site of six Super Bowls will be renamed the Mercedes-Benz Superdome under a deal with the German automaker announced Tuesday.


    The deal will allow Mercedes-Benz USA to have its name associated with championships in college and pro football and men's college basketball over the next 16 months -- plus an NFL team that has gone from a doormat to Super Bowl winner. The stadium also hosted a Republican presidential convention and a visit from the pope, and once served as refuge for thousands of victims of Hurricane Katrina.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!